Cum cumpăr

Poți achiziționa produse de pe website-ul www.dr-skin.ro prin comandă online.

Coșul de cumpărături

Navigând pe website, poți selecta produsele pe care dorești să le achiziționezi și le poți adăuga în coșul de cumpărături, apăsând pe butonul “Adaugă în coș”. Butonul respectiv se află în dreptul fiecărui produs de pe website.

Poți adăuga în coș oricâte produse dorești, în limita stocului disponibil, folosind procedeul descris mai sus.

Dacă dorești mai multe exemplare ale unui anumit produs, în câmpul în care este indicată cantitatea, modifică cu numărul de exemplare dorite, apoi apasă simbolul alăturat de actualizare. Pentru a elimina un produs din coșul de cumpărături, apasă butonul “Șterge articol” situat în tabelul de comandă.

Cum plasez o comandă?

Comenzile se pot face online la orice oră.
1. Pentru a comanda produsele, nu trebuie să deții un cont pe www.dr-skin.ro.
2. După ce ai selectat produsele pe care dorești să le cumperi, te rugăm să completezi numele, adresa de livrare și metoda de plată. Este obligatorie completarea tuturor câmpurilor marcate cu *.
3. După ce ai urmat pașii descriși mai sus, recitește cu atenție datele introduse și apasă pe butonul “Trimite comanda”.
4. Vei primi un email de confirmare în care ți se comunică recepționarea comenzii. Te rugăm să verifici corectitudinea comenzii efectuate, citind cu atenție email-ul respectiv.

Cum poți modifica sau anula o comandă?

Dacă te răzgândesti înainte să apeși pe butonul de plasare a comenzii “Finalizare comandă”, poți elimina din coșul de cumpărături produsele pe care nu mai dorești să le cumperi sau poți modifica amănuntele dorite legate de livrare sau de metoda de plată.

Dacă ai plasat deja comanda, poți efectua eventualele modificări sau anula comanda, numai dacă produsele nu au fost deja expediate către tine, scriindu-ne la adresa hello@dr-skin.ro

Pentru orice probleme și sesizări, nu ezita să ne contactezi la e-mail hello@dr-skin.ro.

*Contravaloarea serviciilor achiziționate într-o ofertă/ pachet cu reducere nu poate fi returnată, nici total nici parțial și se efectuează doar în perioada stabilită în cadrul promoției.
Pentru serviciile sau produsele achiziționate online, fără un diagnostic inițial nu poate fi invocată nicio cauză medicală ca impediment al beneficierii de tratamente sau produse.
Beneficiarul serviciilor achiziționate în cadrul clinicii nu poate transfera drepturile sale unui terț